четверг, 2 августа 2012 г.

Рефлексія по модулю 9.
Важливим у цьому модулю було дізнатися про вимоги щодо оцінювання результатів діяльності, оформлення результатів роботи, що в свою чергу дає можливість правильно організувати свою діяльність, визначити доцільність роботи та представити свою роботу чітко, стисло, лаконічно, доступно. Також важливим моментом є планування роботи таким чином, щоб в проекті були задіяні всі діти незалежно від їх рівня знань, і обдаровані, і ті діти, які мають особливі потреби.
Рефлексія по модулю 8.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», я зрозумів, що оцінка проектної роботи повинна оцінюватися на кожному етапі самим учнем, це призводить до акцентування уваги як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, і описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Рефлексія по модулю 7.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: блогів і вікі-сторінок у навчальному процесі.
Рефлексія по модулю 6.
В цьому цікавому модулі я познайомився з роботою в блозі. Тобто більш широко розглянули можливості редагування та форматування свого блогу. Потім створювали приклади дитячих робіт.
Рефлексія по модулю 5.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів
Рефлексія по модулю 4.
У цьому модулі ми набули навички 21 століття: веб-документи дозволяють учасникам спільно вводити до них потрібні відомості та їх редагувати з різних комп’ютерів, що знаходяться в мережі Інтернет. При цьому всі, кому надано відповідний доступ, можуть одночасно змінювати цей документ. Сайти для спільної роботи з документами надають можливість створювати та редагувати текстові документи, мультимедійні презентації та електронні таблиці.
Рефлексія по модулю 3.
Створив опитувальник. Сподобалось. Легко і функціонально.